La start

FOTOGRAFIA – Pasiunea mea de mic copil

   Prima data cand am pus mana pe un aparat foto aveam, cred ca 2 ani... Parca si acum  tin minte cum eram fascinat si curios atunci cand il vedeam pe tata cum regleaza aparatul si mai apoi prin developare “scotea” niste fotografii fantastice.
De mic copil visele mele erau legate de fotografie... avandu-l pe tata drept profesor, eu, micul ucenic, il priveam, incercam si il intrebam tot ce-mi trecea prin minte legat de aparatul foto, obiective, filme, dar si developarea lor.
   Am rasfoit o multime de reviste, carti de specialitate, am cautat pe internet, am intrebat, am mers la expozitii foto, pentru ca eram constient de faptul ca fotografia este si va fi centrul meu de interes, o pasiune pentru care am cheltuit si am sa cheltui multi bani, dar stiu ca nu am sa regret pentru ca are legatura cu ceea ce-mi place mie.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu